Sprievodca nákupom

Hoci je nakupovanie v našej internetovej predajni veľmi jednoduché, spracovali sme pre Vás jednoduchý návod, ktorý Vám pomôže rýchlo a bez problémov nakúpiť látky, galantériu a ostatný tovar z nášho sortimentu.

1. krok – Výber meny podľa krajiny dodania

  • Zvoľte si menu, v ktorej budete nakupovať výberom CZK, alebo EUR (v pravom hornom rohu).
  • Pre zákazníkov z Českej republiky (CZK) je určená česká verzia stránok www.metraz-galanterie.cz
  • Pre zákazníkov zo Slovenska (EUR) je určená slovenských jazyková verzia www.latky-galanteria.sk
  • Pri nákupe v mene EUR platba prebieha v rámci slovenských bánk, máme účet v ČSOB v Žiline, takže nemusíte mať obavu z medzinárodných prevodov.
    Nie je možné nakupovať tovar v Kč a zvoliť zaslanie do zahraničia (teda aj na Slovensko).

2. krok - Výber tovaru a vloženie do košíka

  • Z katalógu tovaru alebo pomocou fulltextového vyhľadávania si vyberte tovar, ktorý chcete zakúpiť.
  • U vybrané látky si upravíte počet metrov, ktoré chcete kúpiť a pomocou tlačidla "Vložiť do košíka" pripravíte k zakúpeniu. V dialógovom okienku sa zobrazí množstvo a cena vloženého produktu a celkový počet produktov v košíku a ich celková cena. Počet metrov, popr. kusov môžete upraviť aj v nákupnom košíku. Látky je možné (mimo panel) nakupovať v násobkoch 10 cm.
  • Následne môžete zvoliť, či chcete pokračovať v nákupe alebo zobraziť košík kliknutím na možnosť DOKONČIŤ NÁKUP.
  • Pri výbere tovaru zohľadňujte dostupnosť tovaru. Ak je tovar na expedičnom sklade, je u produktu vždy zelený nápis Skladom... s uvedením množstva. Takýto tovar sme schopní spravidla odoslať do 24 hodín. Ak je pri tovare uvedené červeno Na dopyt, je tovar spravidla na niektorej z našich predajní a musíme overiť množstvo. Takýto tovar sme schopní stiahnuť späť na expedičný sklad na odoslanie, môže sa však predĺžiť doba dodania až na 1 týždeň.


3. Voľba spôsoby dopravy a platby

  • Ďalej si vyberte spôsob dopravy a úhrady. Tovar do zahraničia na dobierku nezasielame, je možná iba platba vopred.
  • Ak ste vybrali niektorého z prepravcov, tovar bude odovzdaný k dodaniu týmto prepravcom podľa podmienok tohto prepravcu.
  • Tovar zasielaný do zahraničia (teda aj na Slovensko) je nutné uhradiť až na základe prijatej zálohovej faktúry, na ktoré budete mať všetky potrebné údaje k platbe. Zálohová faktúra sa posiela na základe Vašej objednávky po overení dostupnosti Vami objednaného tovaru.
  • Nie je možné zvoliť prepravu určenú pre ČR a uviesť adresu pre zaslanie tovaru do zahraničia. Zahraničné zásielky majú prepravu označenú krajinou dodania (napr. GLS - Slovensko). 


4. krok - Dodacie a kontaktné údaje

  • Teraz už len stačí vyplniť dodacie údaje. Ak ste u nás už niekedy nakupovali a ste registrovaní, vyplňte Vaše prihlasovacie údaje. V opačnom prípade sa môžete zaregistrovať alebo nakúpiť jednorázovo bez registrácie. Registrácia nie je povinná.
  • Vždy však budeme potrebovať adresu pre zaslanie tovaru, informácie o mene, vašej emailovej adrese a telefónnom čísle (povinné údaje, označené *). Tieto údaje sú potrebné pre úspešné doručenie zásielky a pre zasielanie informácií o priebehu Vašej objednávky. Bez riadne či chybne vyplnených údajov nemusí byť objednávka expedovaná.


5. krok - Dokončenie objednávky

  • Skontrolujte všetky údaje, zvlášť správne uvedenie emailovej adresy.
  • Ak je všetko v poriadku, kliknite na pole Odoslať objednávku a objednávka bude odoslaná na ďalšie spracovanie.
  • O ďalšom priebehu a termíne dodania tovaru vás budeme informovať prostredníctvom emailu, prípadne Vás budeme kontaktovať na uvedenom telefónnom čísle.
  • Ak nájdete v zhrnutí nezrovnalosti, môžete sa vždy vrátiť o príslušný počet krokov späť a svoju voľbu upraviť.
  • Po odoslaní objednávky dostanete mailom potvrdenie o prijatí objednávky.